lördag 17 maj 2008

Klocka eller inte?

Home sweet home, japp jag är hemma nu, tog faktiskt bussen hem redan halv9 idag eftersom Nils och Jalle skulle måla och jag ska ju faktiskt på konfirmation. Som vanligt var ju samres försenade med deras jävla ring bussar så fick vänta i en kvar denna gången, ja bättre än den gången då jag fick vänta två timmar (Y)

Jag måste bara tipsa om denna underbara klockan jag såg från www.chique.se så sjukt snygg, jag är inte jätte glad i klockor men denna var verkligen snygg och kostar 399:- den finns även i vitt och rosa, men jag är mycket för svart, jag skulle verkligen vilja ha denna klockan.


Erkänn snygg?
Hade du tänkt bära klocka i vår?

Usch vad trött jag känner mig, måste snart börja välja kläder till konfirmationen också så ha en trevlig lördag hejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

sv. haha jaa det förstår jag :) Annars vore det väl konstigt! :D

Det hade vi kunnat göra :) vore trevligt.

Du får ha det så kul på konfirmationen! Själv ska jag ner på stan en sväng och sen på kalas :)