lördag 17 maj 2008

Tiden rusar iväg


Detta är ett armband från HM som jag är sugen på.

Oj vad klockan springer iväg, jag sitter i linne och tights och har inte duschat eller något och jag ska vara i kyrkan om 1 tim! Herregud nu gäller det att snabba sig.

Under dagen har jag inte gjort ett skit typ, spelat halo 3 med Amar över live i typ över en timme sen kom Sebastian en stund och mycket mer än så har det inte varit.

Nu måste jag verkligen gå och göra vid mig, ska ha kameran med mig så en del bilder kommer sen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

sv. haha nej jag förstår att det inte är din stil. Jalle hatar sån musik :) Jaadå, jag har hört lasse och bob iaf.

Min musikstil är väldigt blandad, men några som jag tycker mycket om och som jag lyssnat väldigt mycket på är nickelback. Det är lite lagom sådär. Men jag är en sån som inte är begränsad till en viss genre utan en bra låt är en bra låt. Sen jag träffade Jalle så har ju han lärt mig att lyssna på hans musik och det finns många av hans låtar som jag tycker är jättebra. :)

Anonym sa...

De låtarna var verkligen jättebra! :) jag tycker om sånna lugna låtar. Du har inga fler i den stilen som du kan tipsa om?