söndag 18 maj 2008

Konfirmation

Sen uppdatering jag vet. Men har fått rensa ut lite bilder och sen har jag jobbar i tre timmar också därför det inte blivit mycket av det. I alla fall så var konfirmationen igår jätte fin, fast jag tycker att sitta 1½tim i kyrkan är skit tråkigt verkligen, sen var det fest efter där det bjöds på god mat. Så grattis (eller vad man säger) Amanda till att du nu har konfirmerat dig!

Nu slänger jag upp lite bilder.Hur vacker är inte flickan!

Dessa bilder tog jag när jag och Sebastian var ute på promenad!

Det var en bra kväll med trevligt folk! Idag ska jag ha en slappe dag fast shit jag måste ju städa också, aja nästan helt slappe i alla fall! Ha en trevlig söndag så hörs vi!

1 kommentar:

Anonym sa...

sv. De har jag aldrig hört talas om men jag ska absolut lyssna på dem och se vad jag tycker! :)

Jag vill också ha en bra kamera och kunna ta så där fina bilder. Jag bara älskar det men de flesta bilder som jag tar blir med mobilen (och det blir faktiskt väldigt bra kvalitet för att vara med mobilen), men det går ju inte att jämföra.

Jag tycker att din design blev snygg! :) Vad är det med den som du inte gillar?