torsdag 22 maj 2008

Ge mig nya skor

Dagen idag har varit, otroligt lyckad faktiskt. Skolan idag var rolig, vi fick göra tidning och dagen gick hur fort som helst, efter skolan gick jag till stationen för att möta upp Madde som jag inte träffat på år och dar, det var hur mysigt som helst, vi gick och fikade sen skulle hon hem igen för jag ska plugga, men vi hann träffas lite i alla fall!

Jag var nyss inne och kollade lite på skor på topshop och jag hittade två rediga godingar, haha.

De översta kostar 55 dollar och är hur snygga som helst!

Sandalerna is too die for alltså, haha. Jag skulle verkligen kunna tänka mig att gå i ett par sådana i sommar, och de kostar bara 18 dollar, det är ju sjukt billigt.

Tyvärr så måste jag också berätta att jag inte kommer kunna uppdatera på HELA helgen, då jag är och tältar på tydinge camping med kompisar och min baby. Det ska bli väldigt mysigt och så himla skönt att få komma hem ifrån lite. Men det blir i alla fall ingen uppdatering då så ni får vänta tålmodigt tills på måndag, fast imorn ska jag nog hinna slänga upp ett inlägg, eller två (A).

Och glöm inte det jag skrev i inlägget under att ska ni kommentera och vill att jag ska svara eller gå in på er blogg så skriv er blogg adress i OpenID.

1 kommentar:

Anonym sa...

I love you <3