torsdag 22 maj 2008

Tobias wallgren, vi syns i himlen, <3

"Jag tänder ett ljus och jag blickar tillbaka"

Just nu gör det sådär extra ont, jag kollar på gamla bilder och jag kollar på vår inspelning och det går inte att hålla tillbaka tårarna, jag saknar dig Tobias! Jag saknar ditt skratt, det som bara du hade. Jag vet inte vad jag ska skriva för jag kan inte komma på något som kan förklara denna jävla sorgen och tiden läker inga jävla sår, det är så jävla tomt. Och jag vill bara se dig sitta på min lillebrors leksaksbil igen och sen höra när du pratar med din mentor och säger "Naa jag mår lite dåligt kommer kanske inte imorn heller" det var då du bodde hos mig ett tag, allt var så himla härligt. Jag glömmer dig aldrig, glöm inte det!

Ett halvår bästaste du, ett halvår utan dig, och det är fortfarande lite tomt nu som då.

1 kommentar:

Anonym sa...

sv: ok de är bra att man tycker olika :) tycker chantal har ett finare utseende på nått sätt, shaleshia är oxå fin men inte finare än chantal :)