fredag 23 maj 2008

Tydinge camping!

Tojohoo, jag lovade ju faktiskt att lägga upp en inlägg innan jag drog så here we go!
Jag slutade skolan halv 12 idag, så himla skönt, sen var det bara att gå och handla en massa massa mat inför helgen, det ska bli så kul verkligen,och vi ska få toppen väder, helt underbart.

Hittade detta när jag kollade rundor lite på nätet. Så sjukt mysiga grejer och det är härlig lantig stil på det, fast det är väl inte precis så jag ska ha det i mitt rum sen med lantig stil och sånt fast det är så himla fint och när jag blir äldre kommer jag nog vilja ha det.
Härligt

Halv 6 kommer Käärstins pappa och hämtar oss här, jag hoppas jag har packat allt nu, haha och det är vårat åttamanna tält vi ska ha, haha. Har packat som fan eftersom jag aldrig kan bestämma mig vad jag ska ha på mig, hehe.

Älskling sitter och spelar lite GH3 jag ska ta och packa det sista nu, lite smink, tandborste åså.
Se nu till att sakna mig i helgen så hört vi tidigast söndag!

Inga kommentarer: