söndag 25 maj 2008

Home sweet home.

Är nu hemma från Tydinge camping! Det har faktiskt varit jätte mysigt, lite kallt nu sista natten annars hur bra som helst.

Fredag: Först kom vi dit vid 6 då började vi sätta upp tältet åså, och det gick faktiskt riktigt bra. Sen började vi grilla åså sen var det chill hela kvällen med musik, gott och massa annat!
Lördag: Jag och Käärstin steg upp vid halv 8 medan alla andra sov, vi gick och duschade sen åt vi frukost sen gick vi och la oss lite till tills alla andra gick upp sen sparkade vi lite boll jag doppade mig i vattnet :O vi låg på bryggan åså sen åt vi lunch och myste lite efter det sen grillade vi på kvällen igen, klockan 8 fick vi gå in i "dagsrummet" då vi skulle kolla på melodi festivalen, jag och Nils var väl inte så värsta på så vi drog ut och fotade lite hehe, sen gick vi in och kollade med dem andra, ja melodifestivalen är ju verkligen inget att hurra för och Hero kom på 18:de plast jag menar, HAHA omg. Aja sen gick vi och la och typ.
Söndag: Upp ganska tidigt sen var det bara att äta och börja packa ihop, även det gick bra, över alla förväntan, haha. sen åkte vi hem och nu sitter jag här, saknar Nils gör jag också, som alltid. Ja nu vet ni vad vi har gjort hela helgen typ, haha det har i alla fall varit hur kul och mysigt som helst, måste verkligen göras om!

Jag ska packa upp och städa lite nu sen ska jag fixa lite med bilder som jag slänger upp här sen!

1 kommentar:

- sa...

tack för en skit bra helg!
kunde inte bli mkt bättre :)
<3