måndag 19 maj 2008

Gossip girl!

Nu är jag hemma och jag är svin trött, jag vaknade fyra imorse, helt sjukt det tog jätte lång tid innan jag kunde somna om också, sjukt irriterande. Men jag längtar så himla mycket till imorn för då är det GOSSIP GIRL IGEN! Hur underbart är det inte, jag har längtat som en idiot efter detta!

Detta hade jag på mig idag. (bilden tagen i skolan)
Jeans från Only 399:-
Skor från blink 329:-
Undertröja från Veromoda 79:-
Linne från Only (vet inte vad det kostade)
Sjal från pieces 129:-
Väska 2-hand 25:-
Förlåt för den dåliga bilden men det är mobil kameran och då blir det såhär tyvärr!

Nu är det snart mat sen måste jag vila känner jag! Måste nog plugga lite också vi får se vad det blir av det, nu ska jag bege mig i alla fall och imorn kommer älskling hit, underbar!

Hejs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vad kul att du snubblar in på min blogg ^^ .
Jo skorna kostar 399;- sedan är det fri frakt :) . Tokbilligt! :D .

Anonym sa...

sv. Åhh har du? :) Jag hoppas verkligen att jag vinner men jag brukar inte ha tur och vinna när jag verkligen vill :/

Okej vad bra :) Ja jag får göra det! Så kan du skicka någon av dina med :) Det finns säkert någon som jag inte har sett?

ha det så mysigt hos nils! :)