tisdag 20 maj 2008

Orientering

Hej, idag kommer det endast bli ett (tråkigt) inlägg pga:

  • Trött
  • Irriterad
  • Älskling är här
  • Jag är helt utmattad
  • Gossip girl och DH är ikväll.
I alla fall hade jag orientering idag, mycket saker hände och vi lyckades finna trean men att ta sig därifrån var desto svårare, vi sprang typ i 1 tim och 50 min genom, träsk, gyttja, ner huggen skog och skog det var jobbigt men samtidigt väldigt roligt, men jag kan ju säga som så att jag känner av det nu.

Morfar har köpt ny hund, ja eller han och mormor och jag är så glad för deras skull, jag känner mig lite skyldig för att inte berättat om att min morfars hund dog förra veckan, som han har levt med 24/7 i 6 år, det var som hans lilla bäbis och jag tycker så himla synd om honom, men han verkar lite gladare nu och den nya hunden är uber söt, och ska sanningen fram så saknar även jag bond (deras förra hund) extremt mycket.



Morfar och mormors nya hund Tib! Hur söt får man bli!

Jag har inte så mycket mer att tillägga nu blir det TV sen sova, haha helt slut är jag.

Ha det bra, hejs.

6 kommentarer:

Anonym sa...

det låter bra, måste dock meddela att sex var svårare att skriva om än vad jag trodde!
Vilken söt hund!

Anonym sa...

hahaha :D Nu får jag ha lite skadeglädje! :) Det lät jobbigt det där, men du får trösta dig med nils och tv! :)

Åhh så söt :) Jag vill också ha en hund. Jalle och jag ska köpa en sen men det dröjer väl några år.. Valpar är ju bara så himla söta!

- sa...

stigarna bar borta :o
så sööt !

Anonym sa...

Se min nya film jag gjort på min blogg :)

Anonym sa...

Svar; Ja visst är dom ^^ . Och extra bra när det är frakt fritt måste jag säga :) .
Betapet är som alfapet fast på internet :) Jätte kul faktiskt.

Ja örhängerna är söta ^^ .

Guud vilken söt liten vovve! :)
Kram

Anonym sa...

Ja det tycker jag att du ska göra ^^ . Så kan vi spela mot varandra någon gång ;) . hehe .

Ja vovven är så söt så man vill äta upp án :) . hihi

Ja skorna på brandos.se är underbara!! :) . Några andra på sidan du gillar ? :)