onsdag 21 maj 2008

Vilken?

Hejsan hejsan, en ny dag, en ny onsdag! Detta betyder att jag är ledig, fast jag har jobbat i 2½ tim. Jag är med Nils fast han ska snart hem, men vi ska ses hela helgen för då blir det tältning i Tydinge med Frida, Käärstin, Simon och Sebastian!

Jag har kollat lite på topshop och hittade en jätte söt klänning men den finns i både gult och svart, och nu till sommaren ska ju gult bli jätte inne, men nu är frågan vilken är snyggast?

Jag kan inte bestämma mig, jag är jätte mycket för svart åså men kanske vore kul att testa något nytt, men jag vet inte, vad tycker ni?

Nu ska jag fortsätta leta lite fina inredningsbilder som kan inspirera mig till hur mina rum uppe i kalhult ska se ut, lägger upp en bild om jag hittar något speciellt! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att båda klänningarna var söta men jag skulle nog köpt den svarta, för jag klär bäst i det, men å andra sidan så syns alla de fina detaljerna mycket bättre på den gula. :) Svårt!

sv. haha då ska du höra vad jag gjort idag. Vi har spelat fotboll i tre timmar och brännboll i tre. Sjukt jobbigt men också sjukt kul! Vi hade friluftsdag och hade turneringar mot andra ettor. Vi vann både fotbollen och brännbollen! :D På slutet var det riktigt segt för alla andra hade åkt hem och vi var aströtta och skulle spela final. Så blev jag irriterad men samtidigt orkade jag inte bry mig. :)

Jag vill med ha en hund :) älskar verkligen hundar! Men min mamma vill inte heller, hon skyller på att hon haft hund innan och att man inte kan resa någonstans. Men det kan man ju om man har folk som kan ställa upp för en och passa den. Jag skulle älska att passa någon annans hund. :)

Ja han ska flytta hit :) Eftersom att han vill flytta från Älmhult och jag vill inte flytta härifrån, och så har ju jag ett år kvar i skolan när han tar studenten! :) Vi satsar på att han ska flytta nästa år någon gång under/efter sommaren. :) Det kommer bli svårt att få ihop det med jobb och lägenhet, för han måste ju hitta ett jobb först, men det ska vi fixa!