onsdag 14 maj 2008

Jag håller med Anna!

Hej, nu är jag hemma igen, blev bara en promenad på kanske 45 min lite dåligt av mig men har inte ork just nu. Jag är skit trött, men måste som sagt plugga så det blir väl det.

Sen ska jag lägga mig och kolla på mysig film eller något, kollade på den siste patrioten innan, jag har faktiskt inte sett den innan men det var en sjukt bra film, love it.
Nej nu ska väl jag bege mig till studierna och påbörja mitt pluggande, usch!
Aja hejs!

Måste bara lägga in denna bilden också och säga som Anna att lantigt är mysigt! Det är kanske inte riktigt mig stil eller så men så sjukt mysigt och härligt! Snart flyttar ju jag och min familj och det blir ju lite ut på landet(eller ja skogen eller vad man ska säga) så får väl se hur jag kommer trivas där sen men det ska nog fixa sig, tyckte i alla fall detta var sjukt mysigt!


1 kommentar:

- sa...

nää, men 4 inlägg på en dag är inte illa xD
<3