onsdag 14 maj 2008

Trädgårdar är mysiga!

Klockan börjar närma sig sju och jag ska faktiskt ut och gå nu.
Älskling har gått hem och jag ska väl snart skicka ett sms som vanligt hehe.

Jag va inne på google och sökte lite och så kommer denna underbara bild upp min morfar är sån som sköter om sin trädgård till tusen och den är verkligen hur vacker som helst, jag tror det är det som ger honom livsglädje, när jag blir gammal så ska jag också försöka hålla på med sånt, även om jag suger på det så är det ju alltid något att sysselsätta mig med, jag tycker faktiskt redan nu om att vara ute och pilla i trädgården lite, mysigt faktiskt och sen är ju alltid resultatet kul!

Nej usch vad jag svamlar nu blir det mjukisbyxor, musik och en lång promenad för hela slanten. Ha en trevlig fortsatt kväll!

1 kommentar:

- sa...

går du på amfetamin eller var får du all energi ifrån?
xD
BTW, fina väskor(Y) den bruna var väl typ en sådan du hade kollat på på HM?
<3