onsdag 14 maj 2008

Fyndat!

Nu har jag precis kommit hem från en liten runda i byn med älski!
Såhär såg jag ut, hade en kjol från phink industries 169:- Only linne långt för 140:- only kofta för 100:- skärpet är gammalt och väskan köpte jag idag för 25:-

I byn inhandlade jag tre väskor för 90kr skit billigt för tre st väskor, riktigt fynd och riktigt snygga väskor. Bild kommer lite längre ner.
Snart ska jag ta och städa lite sen ikväll måste jag plugga lite, vet egentligen inte på vad men rent allmänt, måste börja sköta det här med skolan nu, men man blir ju så trött bara.

Kanske ta att ut och springa idag med, fast det kommer antagligen bli att jag går en runda istället, men men det är väl lite träning det också, haha. Hur tränar du?


Dessa tre, just love them! Jaja nu ska jag väl gå igen och umgås med älskling som ska hem om nån timme, jag vet att jag kommer sakna honom minuten efter haha, som allti

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kör på promenader, läste om en som gick ner 38 kg på att promenara. Ganska bra det plus du skadar inte benen lika lätt genom att bara gå.

http://burningstar.devote.se/

Anonym sa...

jätte snygg kjol:)

Anonym sa...

Vart tusan köpte du de där ?