onsdag 14 maj 2008

Vad hade jag gjort utan de fria onsdagarna!

Åhå vad lycklig jag är just nu.
Det känns som denna dagen kommer bli lyckad fast hyllan inte hade öppet idag. Dagen har börjar massa bra med att vanka bredvid världens bästa pojke, han har precis varit och duschat nu är det min tur!

Lyssna på denna låten säger jag bara!

Detta hade jag på mig igår och fy vad galen jag var. Haha nej jag bara flippade lite när det gällde att ta kort. Och sen hade jag även uppsatthår, vet ni hur sällan det är jag visar det in public? Jävligt sällan i alla fall, och nu förstår ni säkerligen varför. Tröjan kommer från Mbym som kostar runt 500 kr tror jag men det var så längesedan jag köpte den men igår fick den användas igen, hade glömt hur mysig den är!

Jag säger då det, vad hade jag gjort utan dessa fria onsdagar, gotta love them! Snart är det även sommarlov, det är att hurra för må jag säga, då ska min bikini topp jag köpte i Frankrike komma till väl användning hoppas jag! Bild på den slänger jag upp senare, föressten så vill jag hitta en snygg baddräkt? Det är ingen som har något bra tips på en snygg? Jaja nu måste jag kila och duscha i alla fall ha en trevlig dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Topshop har så sjuktfina baddräkter! Även nelly.se :) Kolla in dom sidorna! / http://burningstar.devote.se/