onsdag 28 maj 2008

Jag vet att du lyssnar pappa.

Detta är linnet jag köpte

Jag tyckte linnet var hyffsat sött faktiskt och för 100 kr, ja det var det lätt värt, och gult kommer bli läckert i sommar.

Ska till Malmö på fredag och det som borde inhandlas som jag inte kommer handla iaf är:
  • Chinos? Jag är ett stort frågetecken åt detta, jag ska pröva och se hur de sitter på faktiskt, sen får jag avgöra efter det.
  • Skit söt rutig kjol från HM
  • Armband, ringar, halsband, ja smycken helt enkelt.
  • Smink, bla rosa läppstift (tror jag)
  • Hårspray och sånt som skyddar håret i sommar
  • Fodral klänning?
  • Vippig kjol?
  • Kavaj?
Det som det är frågetecken på är saker jag verkligen vill ha men troligen inte har råd med eftersom jag ska till Danmark med lite kompisar nu under Juni och stanna där i en vecka eller så och det kostar en massa pengar, sen har jag ju faktiskt mitt presentkort på HM på 250 kr vilket alltid är något ju! :D

Jag saknar Anna här på bloggen just nu, har hon lite bloggtorka (TYVÄRR) och hennes blogg läser jag hur ofta som helst, flera gånger om dagen, och idag har hon inte uppdaterat, jag tror hon tar en liten paus vilket alltid är bra när man känner så, men jag saknar henne här i alla fall, får se när hon dyker upp igen!

Jag köpte hem veckorevyn idag, älskar den tidningen och sen kostar den bara 30kr, underbart!

Nej jag måste ta och kila nu, har läxa att göra, eller ja prov, usch!

Idag har jag även känt mig lite nere, ni vet en sån dag då jag saknar pappa lite extra mycket, men det är bara att bita ihop, vi ses pappa, när tiden är inne, då vet jag att vi ses. Jag hoppas du har det bra där du är nu, världen är inte rättvis.

Aja, hejdå!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad sör du är! dagarna har bara flygit iväg så jag har inte hunnit blogga något, och så har jag inte haft någon energi till det. Men att du skrev så påminnde mig om att det finns folk som läser min blogg ofta :) tack!

sv. jag tycker att ditt hår blev jättefint :) det är ju alltid kul att testa på något nytt.

Vad kul att du hade det bra när ni campade :) Det är lite tråkigt att jag och Jalle inte har gemensamma vänner så vi gör inte sånt, men det får vi väl i framtiden kanske. Förhoppningsvis! Det var jättemysigt på Tosselilla. Vi gick mest runt och kollade :) hade verkligen en underbar helg. Jalle kommer till mig den 5:e, så det är snart en vecka kvar :)

Du får väldigt gärna köpa den om du vill :) Det vore supersnällt! så får vi prata om ifall du vill ha pengar för den och så sen :) Hoppas den finns bara. Och jag hoppas att du hittar det du vill ha för det är ju en hel del ser jag :)

Nu ska jag kolla på Grey´s :) Ha det bra!
Kram

Anonym sa...

sv. Jag läser din med ofta :) Du har blivit en av mina favoriter. Kul att man börjar lära känna dig med och att vi pratar så mycket :) Har ingen annan som jag känner som bloggar precis...

haha :D Du ska se min utväxt! Den är hemsk. Syrran ska färga mitt hår på måndag och det behövs verkligen, så måndagen efter det ska jag klippa mig, för mitt hår är verkligen slitet, men jag vill inte bli av med mitt långa hår! :/

Ja det blir ju så :) Jag och Jalle har sagt att vi ska åka dit själva sen och bada någon gång, för vi gjorde inte det i helgen :/..

Men gud vad bra! Jag är så himla avundsjuk på att din mamma har en affär, det är ju bara så bra! Vad får du ge för dem då? :) Det är ju jättebra, så kanske du kan köpa lite mer i malmö istället. Jag var i malmö för några år sen över en helg, det var mys!

haha :) vad söt och snäll du är!
Kramkram