torsdag 29 maj 2008

Ett par chinos är mina!

Tjuhuu, vilken underbar dag det är idag. Solen skiner och jag har hittat ett par SKIT snygga chinos (enligt mig själv då) igår pratade jag med mamma och helt plötsligt säger hon att de har chinos på klädkammaren (affären mamma äger i Osby) och jag blir helt till mig för då slipper jag ju lägga ut dem pengarna i Malmö på ett par chinos! De är svarta och jag älskar dem, (först vart jag lite kluven, inte nu) jag hittade även ett gult linne och en blomring som är turkos!

Här är Chinosen, de är från Only och kostar 399:- (förlåt för de dåliga bilderna men jag orkar inte torka av spegeln)Och detta är ringen, den kostade 100:- love it.

det blir ingen bild på linnet, inte idag i alla fall, jag tror de flesta fattar när man säger "gult linne" ja, hehe.

Jaja snart ska jag på kalas och det blir nog att ha chinosen på mig då, hehe. Men grattis Sebastian du är stor pojke nu, hela 17 år och min bästa vän i 16½ år, älskar dig det vet du!

Jag ska även ha på min chinosen imorn i Malmö tror jag. Jag vet att Nils tycker det är fult men det gör absolut inte jag! Så det struntar jag i. Nu ska jag gå och duscha lite, och friska upp mig, ser inte allt för grann ut nu.

Vi hörs senare.

xoxo <------ Couldn't help myselft (A)


2 kommentarer:

Anonym sa...

sv; åhh vilka snygga chinos! :) -I like! . :D . jaoo du idag .. hmm .. jag ska nog ut och lägga mig i gräset och läsa lite tidning tror jag :) . Jassiså Kalas, gud vad roligt ^^

:) .
Var gärna med i min tävling och tävla om ett jätte tjusigt armband :) .

Ha en underbar dag!

Anonym sa...

sv. Det gör inte jag heller, inte sånna som jag har hittat till iaf. Det är ju roligt att läsa din för dig har jag ju en koppling till, du är ju inte bara vem som helst! :)

haha :D Jag kan tänka mig det. men jag har råttfärgat hår och det är inte fint till mitt röda heller! :)

Vad bra! :) Då märks det ju inte att pengarna försvinner lika mycket. Kul att se bild på dem! De var jättfina ju! :)