fredag 30 maj 2008

Vi drar till Malmö.

Idag drar jag till Malmö hela dagen är inte hemma förens runt nio ikväll, och eftersom jag inte har någon laptop eller så så kan jag tyvärr inte blogga i Malmö, utan det blir att vänta tills ikväll!

Igår på kalaset var det kul, det var trevligt att umgås med lite vänner och bara snacka massa skit! Haha.

Detta var vad jag hade på mig och det är även det jag hade tänkt ha på mig idag i Malmö.
Chinos från Only 399:-
Tröja från Sisters point 300:-
Kofta från Only 100:-
Halsband har jag gjort själv
Armband från glitter 139:-
Fast idag i Malmö ska jag ha mina converse till detta, tror det kommer blir skit snyggt faktiskt.

Sen får ni även stå ut med en ego bild, hehe.

Aja måste iaf göra vid håret och sen gå till skolan, sen efter det blir det Malmö för hela slanten, underbart! Nu gäller det bara att se till så jag inte glömmer något jag måste ha med mig som jag alltid annars gör!

2 kommentarer:

Anonym sa...

sv. Åhhh :) jag har väntat hela dagen på att du ska komma hem! :) Vill så gärna veta vad du köpt och så var jag ju nyfiken på halsbandet såklart. men vad underbart att det fanns! :) Nu känner jag mig alldeles lycklig, som man gör när man får något som man verkligen vill ha. :D Det spelar ingen roll att det är liten plats för fotot för jag kommer älska det ändå! Du är verkligen bra! Ha en supermysig kväll.

Anonym sa...

Fanns det i silver som du ville ha? :)