fredag 30 maj 2008

Shopping i Malmö!

Nu är jag hemma från Malmö, eller ja jag var hemma klockan nio, men nu ska jag lägga upp massa bilder på vad jag har köpt iaf.

Såhär ser klänningen ut som jag köpte på HM för 198:- jag köpte även skärpet på 2hand för 50:-
Detta är läppglanset, även det från HM 40:-

Detta är allt som inhandlades och jag vet att baddräkten är från förra året men jag tycker den är skit snygg och jag tänkte först lägga ut en bild på mig i den, men sen tog jag förnuftet till fånga så den bilden kommer inte upp iaf, haha. Och jag hittade även berlockerna till mig och Anna! Den ska hon få av mig bara för att hon är så söt!

Usch jag orkar inte skriva mer nu, ska gå och lägga mig och mysa med älskling, jag hade iaf en underbar dag i Malmö och jag berättar mer imorn efter jag har jobbat! Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att du hittade så mycket fint! :) Klänningen var supersöt och jag måste säga att jag aldrig har sett baddräckten förr, jag hade inte så stor koll förra året! :D Själv så passar jag verkligen inte i baddräckt, men jag har hittat en gammal som vi har som är hallonrosa med världens urringning i ryggen och den kan jag ju använda som en body! :) Lite liten dock men det töjer sig väl när man rör sig. Jag blir så sugen på att shoppa något, men jag är även sugen på att sy något, nästan ännu mer för då kan man ju göra det precis som man vill! :) Jag skulle vilja ha en vippig vit kjol med mycket spets som jag kan ha till baddräckten :) Usch vad jag babblar! Drömmar vet du :D

Vad bra att det finns i silver! :) Så fick båda det vi ville ha :) Du är så himla söt :)

Kram