tisdag 6 maj 2008

Lugn dag?

Hej hej, jag har lyckats göra en hyfsat lugn dag stressad, jag skulle på UMR möte klockan 17:00 vilket jag glömt lite sådär ja, hehe. Så slutade idrotten halv 3 där skulle vi paddlat och grilla korv, jag och Frida ville inte paddla så vi cyklade till näset grillade med alla sen cyklade vi hem. Och jag var så sjukt trött så jag somnade då, halv 5 skickar Hanna sms som gör att jag vaknar och då ligger jag i underkläder, 30 min på mig så fan vad jag fick stressa men jag hann (Y) duktig Tanja, haha.

Vi gick igenom de saker som va nödvändiga sen cyklade vi till Vingården där Zeke (kan inte stava) bjöd oss på Pizza för han tycker vi gjorde ett sånt bra jobb med konserten. Så himla snällt av honom, så jag kom nästan precis hem och nu blir det Ugly betty sen DH <3333333 Borde plugga med så vi får se hur det blir med det.

Dagens kvälls outfit.


Nu blire TV hejs.

Inga kommentarer: