onsdag 7 maj 2008

Nationella matte A

Just nu sitter jag på jobbet, har varit i skolan idag faktiskt trots att jag är ledig, har gjort Nationella matte A, jag tyckte faktiskt det var lite svårt, hehe. Men det gick bra tror jag i alla fall. Nu ska jag jobba fram till lunch, sen ska jag gå och köpa mig en loka (mums) sen hem och lata mig, Nils kommer vid halv 4 men stannar bara till 7, eftersom min mamma är som hon är, och då blir det tydligen jobb igen efter det, hard work work. Men jag måste bli klar med hemsidan jag håller på med nu i slutet av maj och det är snart det, tiden bara rinner iväg ju.

Snart närmar helgen sig, jag längtar som tusan. Sen på lördag ska jag gå modevisning klockan 12, fast jag gårr flera år i rad nu är jag alltid lika nervös alltså, helt sjuk haha, har nog gått sen jag va runt 13-14 år och det är ca3-4 år sedan och jag går minst två gånger per år haha jag inte vänja mig helt enkelt!

Nu måste jag nog återgå till jobbet uppdaterar senare, hejs.

Inga kommentarer: