söndag 18 maj 2008

Som hittat!

(Ignorera de fula fötterna och benen, helt hemska jag vet.)

Jag har letat efter ett par pumps hur länge som helst men inte hittat några eller inte pallat betala sen idag kom jag på att jag köpte ett par skor för ett bra tag sen som jag inte använt! Och det är ju pumps, de är väldigt ovanliga tycker jag. Jag är liten kluven till dem och vet inte riktigt vad jag tycker, snygg eller inte? Vad tycker ni?

Jag är trött och mår verkligen inte bra just nu, huvudet värker och magen skriker vet inte vad det är med mig. Ska fortsätta kolla på TV nu!

7 kommentarer:

- sa...

najs ;D

Anonym sa...

Jag tycker att de var söta :) Känner mig lite kluven med men till rätt kläder så är de säkert jättefina! :) bara man tycker om det man har på sig själv så är det snyggt! :)

Det låter verkligen som att du älskar din kamera :) Vad kostade den? Åhh vad inspirerad jag blir av dig! :) jag vill bara ha en sån kamera nu. Jag kom på en sak, att jag brukar göra fina saker för Jalle. Jag är ganska så romantisk av mig.. haha. :) Men så kom jag att tänka på att jag skulle vilja ha fina bilder av oss tillsammans. Om vi träffas någon gång så skulle ju du kunna fota oss :) Om du vill förstås! Så kan du öva lite på oss och även om inte du tycker att bilderna är jättefina så kommer iaf jag tycka det.

Jag tänkte lyssna på dem nu faktiskt :)

Anonym sa...

sv. Det blir säkert jättefint! :) Det jobbiga är att om jag skulle gå med sånna skor i skolan så skulle jag väl halvt slå ihjäl mig för golvet i matsalen är jättehalt.

Oj det var mycket! :) jaa det är väl runt fem som man får betala för dem nu. Måste man köpa blixten vid sidan om? Det är bra att ha dig som kan sånt här, för jag behöver ju ingen jätteavancerad kamera och din lät ju jättebra!

haha :) Den bilden har jag kollat på många gånger. Tycker att den är jättefin! Jag försöker att ta kort på mig och Jalle ibland men det känns lite muppigt för Jalle har inte det intresset som jag har.

jag skulle vilja få till en bild likt denna: http://matildahammar.blogg.se/1210279413_underbart.html#comment (den som är överst). Sånna är så vackra tycker jag. Men det går inte så bra :) Jag vill inte direkt ta fram kameran när vi ligger där i sängen helelr för du undrar han väl vad jag håller på med :D

Vad kul! :) Det skulle vara så himla kul. Vi får göra det någon gång då :)

Förresten, ska du till Malmö på onsdag? :)

Jag lyssnade på några låtar igår och det jag hörde var jättebra! :) Ska fortsätta sen senare idag.

Anonym sa...

sv. Hahaha :) Jag tycker med att sånt är kul. Det är inte bra men jag har en himla skadeglädje ibland :) Typ om något går fel för någon, som det, men jag skulle ju inte skratta så att de märker det, mer för mig själv :)

haha jag känner mig så himla okunnig så det är ju pinsamt! Om man inte köper blixten, får man inte det där som står ut från den då, eller heter det objektiv? Ja, du märker själv :)

Hmm.. det tror jag inte för jag kopierade direkt från adrssfältet, men jag ska se om jag hittar den igen.

http://matildahammar.blogg.se/1210279413_underbart.html#comment

eller

http://hannanielsen.bilddagboken.se/p/show.html?id=136408061&directlink=1

Sånna bilder vill jag få till för de är så vackra :)

Okej, ja men det är helt lugnt! Du får hemskt gärna köpa den åt mig :) Det vore verkligen supersnällt av dig.

Anonym sa...

Fan jag testade nu och den första länken fungerar inte. Skumt. aja, om du vill kolla så kan du gå in på matildahammar.blogg.se och sen kolla i början av maj. Där har hon en fin bild på henne och hennes kille :)

Anonym sa...

sv. Haha :D Jag förstår det. Det är kul när det händer sånt där oväntat! :)

hahahahah :D Jag säger ju att jag inte kan någonting! Jag älskar att fotografera men det där med kameror är inte min grej eftersom att jag inte har varit närmare en sån än någon meter ifrån Nisses när han var hos Jalle när han fyllde 18! :) Men nu förstår jag lite mer. Jaa klart jag vet vad en blixt är. Det är det som blixtrar ;) haha. Men nu förstår jag :) har du mycket användning för din extra blixt då?

Jaa jag får väl se vad han säger :) Det skulle vara så fint att ha någon sån. Jag älskar bilder som är svart-vita. Tycker att det är så vackert.

Verkligen jättesnällt :)

Anonym sa...

sjukt nice skor :D