onsdag 25 juni 2008

det blev inte mycket till solande

Nu är klockan fem vilket betyder att älskling slutar om 1 tim, åh jag saknar honom så. Det blev inte mycket solande innan, lillebror ville ner och störde mig mitt i allt så sen orkade jag inte få tillbaka lugnet, men jag har ändå inte gjort ett skit verkligen, Sebastian har varit här lite och jag har fipplat med nya datorn. Trött är jag också, har inte fått mycket sömn de senaste dagarna så det blir väl att ta igen allt det nu, jag börjar ju jobba nästa vecka, det blir nog bara en vecka eller så, det är sveba-dahlens hemsida jag ska göra, så vi får se hur lång tid det tar. Gud vad mycket text det blev nu.

Osminkad med iaf påklädd! Haha, det är ju en bit påvägen, tycker ni inte? ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

svar: ja det var den bästa tiden i mitt liv allafall :D Vart ska du resa?

Anonym sa...

svar: Tack! klänningen kostade runt 4000:- kmr inte ihåg exakta summan

Anonym sa...

Svarar:
Hehe me 2 :D