torsdag 26 juni 2008

Ny dag nya möjligheter

Hejsan, det är en ny dag och jag har inget speciellt planerat eller ja att vara med Nils är väl alltid speciellt. Men vid lunch ska jag möta Nils nere i byn för att ta emot hans kort och sen gå och köpa rosa converse till honom, jag hade hoppats på att gladiator sandalerna skulle ha kommit idag men än verkar det inte vara någon lycka med det, ska ju ner där senare så får se om de är där då, fast Madde skulle ringa när de kom, men aja. Vid nio idag åker jag och Nils hem till honom sen stannar jag där tills imorn.

Denna svarta kjolen från asos är ju bara helt underbar, ligger på ca 300:-,

Nu blev jag sugen på att shoppa, så nu blir det att göra vid sig och sen bege sig till byn, lönen kom ju igår ;)


1 kommentar:

Anonym sa...

aha okej, japp det tycker jag med :D