onsdag 18 juni 2008

Du sover som ett barn

Idag var jag och Nils en runda i byn också, kollade på lite skor och hittade ett par jätte fina halvhöga stövlar jag vill ha, får se hur det blir med det.

Slänger även upp en dagens outfit bild för det var ett tag sedan nu.
Tröja från Only pris?
Jeans från Vero Moda 400:-
Skor från Blink pris?
Ring från Indiska 20:-
Armband är mammas gamla.


Detta är väskan från Friis och Company, lite dåligt bild men den är skit snygg kostar 600:-. (Klicka för att få större bild!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha korvfamiljen :P :D

Jodå, det har jag väl.. förutom arbetsträningen som suger livet ur mig, så dötrist, ger absolut ingenting. och jag är ständigt trött, en plåga det också, haha! Haft en bra dag, du? :)

Anonym sa...

Svar: Inte sant?

Anonym sa...

jättefin outfit, snygga skor!

vad fin blogg du har btw. :)