onsdag 18 juni 2008

Nya skor och gladiatorsandaler påväg!

Home sweet home. Gårdagen var bra fram tills 12 på natten då saker och ting flippade ur och jag har nog inte fått mer än 1-2 tim sömn i natt, men det tar vi inte här.

I alla fall så åkte jag och Nils hem här idag vid halv ett, och när mamma kommer hem från jobbet idag berättar hon att hon har köpt in gladiatorsandaler, jag blev helt överlycklig och hoppade typ av glädje, haha.

Och att denna skon är så gott som min gör så att inget förstöra denna dagen!
Skon är från SoniZe och kostar 500:- love it!


Jag har även köpt ny väska från Friis och Company hur snygg som helst, bild kommer!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack!
300 kr kostade den :)

Anonym sa...

såg fel! 233 kr kostar den, den är verkligen urfin

Anonym sa...

Snygga skor!!! :O

Hehe jaså? Ja korv är riktigt jävla gott faktiskt :D Det gör ni rätt i ;) Korv är aldrig fel :D

Anonym sa...

sv - verkligen ?! du är den första personen jag har hört det ifrån men visst =) hehe ;) nej med det beror på ( kostnaden alltså ) . Liksom vilken märke det är så men jag *tror* att de här är runt 700 spänn. ;) ha en trevlig kväll

- sa...

hej, jag har träningsvärk :D

Anonym sa...

sv: jaa eller hur, ååh dumma sverige!