tisdag 17 juni 2008

Mycket att göra idag!

Hektisk dag, jag har passat lillasyster och städat undan för fotografen som ska komma hit och fota nu för huset ska ju säljas, snart ska jag möta upp Josefine på te-trollet där vi ska snacka gamla minnen och mysa även en latte lär väl drickas då, hehe. Sen ska jag ta bussen vid fem över 6 eller fem över 7 till käärstin där det blir Gossip girl klockan 8 till 9 sen kommer Nils och hämtar mig så åker jag hem till honom sen, ska bli en rolig dag.

blir tyvärr ingen bild nu så det blir ett tråkigt inlägg men vi hörs ikv!
hejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

sv. Ja det är otroligt skönt :)

haha :) Jo det kom som en chock! Usch, jag blev nervös redan nu. haha. Förbered dig på att jag lär vara röd som en tomat i ansiktet. Jag är verkligen dålig på att träffa nytt folk :D Men det löser sig säkert. Jag tänker inte säga till Jalle att jag vet, så får jag se när han tänkt säga det till mig. Men du kan ge mig halsbandet då, om det blir så :)

kram