måndag 30 juni 2008

Work all day long, and I love it.

Jag jobbar på för fullt och känner mig duktig, att hjälpa till med att göra hemsidor och fixa och dona är kul, mycket kul. Jag har jobbat sen 8 och nu vid tolv är det lunch, det blir en smarrig lunch på vingården, undra vad de erbjuder för dagenslunch idag, hmm.

Jag tycker de tär kul att min blogg har "uppmärksammas" ja alltså att ha ca 100 unika besökare om dagen och upp mot 160 sidladdningar om dagen är stort för mig, jag tycker det är kul och det får en att vilja skriva mer och mer, för andra är det ingenting men så länge jag är nöjd så är det ju bra, eller hur?

Nej tillbaks till arbetet. Hejs!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Yes 100 st är rätt så många :)
va jobbar du me?

Anonym sa...

sv. Nejdå, jag har inte slutat svara dig. Är bara enormt seg när det gäller att svara alla. har massvis med kommentarer som jag inte har godkänt och inte svarat på. Vill inte godkänna dem förens jag svarat för då vet jag ju inte vilka som jag inte svarat osv.. :)

Kjolarna är underbara :) Vill bara ha dem! Hade tänkt åka förbi Gina Tricot någon dag för det finns ju i Linköping där min bror varit på sjukhuset men nu har de flyttat honom till eksjö så det blir inget av det. Kanske kan jag få med mig älsklingen någonstans när han kommer :)

Jag vet inte vad som fått mig att tröttna precis.. lite bråk med min andra brors barn för att jag skrivit lite i bloggen om dem. inget taskigt, bara som det är. Att vi knappt har någon kontakt med dem och sånt. Det skrev jag när jag knappt hade några läsare, för länge sen med andra ord. Inte fan tror man att folk sitter och läser så långt bak. :/

Anonym sa...

snygg blogg :) ha en fin kväll!

Anonym sa...

jaa frakten är inge rolig, och man måste ju köpa för en hel del pengar för att få den fri.