måndag 30 juni 2008

Jordgubbar och passionsfrukt.

Jobbet idag var skoj, klockan 4 när jag slutade så träffade jag på Viktor utanför och vi stod och babblade med varandra i 1½ tim när jag kommer på kl halv 6 att Nils skulle komma till mig då, men det var hur kul som helst och få prata med honom igen, höra hur allt va och bara få prata med honom.
När jag kom hem vid 6 så skulle vi äta sen somnade jag rätt som det var, inte länge men somnade gjorde jag och lite senare på kvällen gick jag och Nils till ICA och köpte jordgubbar och passionsfrukt, eller ja jag köpte det och han köpte godis, haha. Det var hur mumsigt som helst och nu sitter vi här och har precis borstat tänderna, båda ska ju upp och jobba imorn!

Kolla älsklings fina paint bild, han är hur duktig som helst och endast min, *stolt*.

Nu ska vi mysa, puss.

3 kommentarer:

Anonym sa...

tack så mycket :)

Anonym sa...

Hej tjejen! :) Är du fortfarande intresserad av linnet? Kram Nathalie

Anonym sa...

Sv; Tack :)