tisdag 1 juli 2008

Jag hjärta mitt blommiga linne

And back to work!
Har jobbar i lite mer än en timme nu, och jag tänkte ju visa er en outfit bild, jag har bild och allt hemma i kameran men såklart glömde jag den så det får vänta, men jag tog lite sneek peeks med camen, ja alltså jag har inget speciellt på mig idag, jag vaknade lite sent och fick slänga upp håret ta på mig det första jag hittade sen var det bara att åka.





Yes yes, det är vad jag har på mig idag,
Mitt blommiga linne frånVero Moda
Mina sönderslita svarta/urtävttade cheap monday
Grå Only kofta
Nit armband från shock
Läderarband av Amar
Silver armabnd glitter
Och sen upsatt hår.

Ja det var det jag kunde visa nu, nu ska jag dricka mitt kaffe och fortsätta jobba, vi hörs nog väldigt snart igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi okej vad bra att jag kollade upp dig igen då ;) Det är lugnt för mig att du skickar via brev. Kanske kan lägga papper runt om så det inte syns att det är pengar i. Självklart skickar jag linnet hahah! :) Men jag är i säffle nu och linnet finns i sthml, men jag kan höra av mig när jag kommer hem till sthlm då? Kram