torsdag 24 juli 2008

En outfit och en massa text.

En lite halvt outfit bild.
Tröja från Vero Moda 130:-
Väst från Vila (flera år gammal)
JEANSKJOL (yes jag köpte en igår) ni får en bild på den sen. Iaf Only 300:-
Gladiatorsandaler från duffy runt 349:-
Armband mammas buktik 30:-/rea

Igår hade jag en super trevlig dag med Frida B och Amanda. De hämtade upp mig på jobbet vid halv fyra sen drog vi till byn jag köpte mig en klänning (som ni ska få en förklaring på varför jag nu INTE har den), trosor, lila leggings och Jeanskjolen! Sen åkte vi och köpte glass och åt det hemma hos mig sen kollade vi på film! Ni är massa bra bra bra. <3

I ALLA FALL jag köpte en UNDERBAR klänning igår hos mamma, helt perfekt, svart vit med vippignederdel ja alltså helt underbar. Så hade mamma också den men hon har S och jag har M så visade det sig att S inte passade henne och jag hade ju tagit M så ja jag tyckte synd om henne för hon hade ju den först så jag sa att hon kunde ta min då om den passade, (WHY TANJA WHY) ja så gjorde den det och nu är den hennes. :( men jag får nog låna den när jag vill så det ska väl bli bra!

Nu ska jag återgå till jobbet!
Puss!

Inga kommentarer: