torsdag 10 juli 2008

God lunch+en sur Tanja

Det blev inget jobbande idag, när jag kommer till jobbet är inte Per där utan i Hässleholm och han hade nyckeln så det blev att cykla hem igen.

Sen åt jag en god lunch tillsammans med Robin!

Robin är kamera skygg, han kommer nog bli lite sur nu, hehe, förlåt.

Just nu är jag väldigt tjurig för att jag inte kan ha den planerade tapeten i kalhult för den är 2,7m hög, vilket är helt onormalt och den går nog inte att skära så den passar, gud jag är faktiskt riktigt sur över det, det tar typ 100 år för mig att komma fram till vad jag ska ha, och nu när jag väl verkligen ville ha denna så går det inte, eller ja saken är att det går ju men då får jag ha det på en snevägg, och jag vet inte riktigt hur snyggt det blir! Aja får se hur det blir.


Inga kommentarer: