torsdag 10 juli 2008

Lunch med Robin + byxor

Hej hej, hästvedamarknad igår var jätte trevligt och mysigt. Jag, Robin, Frida, Sebastian, Simon, Simon, Nils och Patricia åkte dit igår vid 5! Vi åt langos och allmänt göttade oss.

Jag gick med mig två nagellack hem, kanske inte de bästa precis men det anser inte jag depend vara heller för den delen, sen två DVD filmer, Disturbia och Harry potter fenix ordern. Jag och Nils kollade på Dusturbia igår och jag tyckte den var hur bra som helst faktiskt, rekomenderar verkligen den!

Jag har varit hemma nu på morgonen och lämna lillebror på dagis och sen passat Fiffi (min lillasyster) lite. Jag ska snart till jobbet och lite senare ska jag äta lunch tillsammans med Robin!

Här är en liten smygtitt på byxorna jag köpte häromdagen, och yes dem är väldigt höga i midjan.

Nej nu ska jag klä på mig. Hejs!

Inga kommentarer: