måndag 28 juli 2008

Myskväll med kompisarna.

Igår va jag uppe i Kalhult och målade tak och fixade lite,(det är faktiskt en hel del träning att måla tak) Käärstin kom vid tre och hjälpte mig, vid 6 körde vi hem och väntade in Frida för vi skulle gå och handla lite mat och möta upp Robin. Det blev god schnitzel med pommes, sallad och god sås. Vi hade en jätte trevligt och mysig kväll.

Idag ska jag köpa tv, en 32tum LCD platt tv, ja en hel del av lönen försvinner ju men det är det väl värt, antar jag. Ska även leta present till min älskling som blir 18 år på söndag, stor gosse, haha. Och på Onsdag drar jag till emmabodafestivalen då blir det ingen uppdatering på 5 dagar, på måndagen när jag kommer hem får ni all info och två dagar efter det, på onsdagen så drar jag till Montenegro i två veckor med familjen, jag kommer uppdatera så mycket som möjligt där, men jag vill mest njuta av värmen och bara sola och bada!

Nej nu ska jag hämta kaffe sen åktergå till jobbet.

Sen en liten outfitbild, simpel men så skönt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/tavling-5.html#comment

tävling med jätte lätta regler!! ingen med och tävlar än, 10 personer vinner, pågår bara t.o.m. 31 juli!! :)

Anonym sa...

Hehe jag vet ju att du inte ÄR bobby brown, det var ett skämt men men ;) hehe