söndag 27 juli 2008

Yesterday.

Sikken dåligt uppdatering igår, men vädret var ju underbart eller hur? Jag satt mig ute och solade tills det kändes som att hela kroppen kokade, haha. Jag var även en runda i byn igår, köpte mig en kalender och jag har även köpt mig en bikini nu, inget speciellt med den alls men den var jag! Dagen igår bestod av massa saker som jag bara längtat efter att göra men inte haft tid till, som att fotografera ordentligt och spela mitt älskade Xbox 360.

Vid halv 6 kom Nils hit och jag hade då lagat lite mat till oss, sen gick vi ner och hyrde film, Nils handlade chips, jag handlade citron och äpple, haha. Blev även lite träning igår, styrke pass.


Lägger upp, en till bild från igår, inte något speciellt med den, men hade ingen annan bild.

1 kommentar:

Anonym sa...

Javisst är vädret underbart :) Förresten så måste jag säga att vad tur att jag kom in på din blogg så jag fick veta vem som faktiskt ÄR Bobby Brown, har ju undrat så :) hihi trevlig kväll. kram