fredag 26 september 2008

Min gårdag

hade inte någon bra bild på min outfit tyvärr, men jag hade väst från Vero Moda, randigt linne gamalt, Chinos från Only, Converse och en sjal från pieces.


Puuh, vad trött jag är. Min dag igår var inte att leka med, först Hässleholm till tandläkaren, sen snabbt som attan till Malmö för att informera om Ungdom mot rasism till Unga kulturambassadörer väl efter det när jag kom hem vid 6, skulle jag till ICA med Amanda och köpa hårfärg och sen färga hennes hår och Frida B kom. Sen var det sslut med det hektiska fast klockan åtta skulle de såklart kolla på idol och nio började ju Heros. Efter det var det läxa som gällde.

Men Malmö igår var kul, trevliga ungdomar som ville förändra, toppen!

Nu ska jag göra vid mig och sen bege mig till skolan!

Inga kommentarer: