måndag 29 september 2008

Ni har saknat mig?

Min lillasyster får pryda min blogg lite nu! <3

Helgen har varit toppen, jag har så mycket att säga men känns som att det får vänta för det är nog egentligen inte speciellt intressant.

Kortfattat:
Fredag: Var på Pompeij utställningen i Hässleholm med klassen, sen hem vid tre och hjälpa mamma sen vara på hasslaröd för att checka in alla som skulle komma på utbildningshelgen.
Sen har jag ju varit där hela helgen och umgåtts med massa underbara människor och haft hur kul som helst verkligen, tack tack alla. Igår kom jag hem och somnade det första jag gjorde eftersom någon sömn i helgen har det knappt blivit, sen kom mitt hjärta till mig, underbart.

Ja det blev ju hela helgen under fredagen, haha.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh vilken söt liten syster..

Anonym sa...

åh, vilken tussig liten sötis! :)

Anonym sa...

ja jag har saknat dig,och du har en väldigt söt syster!